Re: Packages that failed to build with Python 3.9

Ahoj,

  som trocha zmateny z tych hlaseni. Je skoda, ze bugzilla priamo neobsahuje
link na failed build. Musim si ho pohladat sam. Skusal som rebuildnut tak
ako si mi vravel, teda cez mock s konfiguraciou copr repo, ale neviem preco,
tak ten build zbehne teraz bez problemov. Ale ked dam build priamo cez
fedpkg build, tak to nezbehne. To este nie je mergnute?
Ale divne je, ze preco mi mock -r fedora-rawhide-python39 ... zbehne.

  Upravil som tie bugy a doplnil pozadovane depends. Hadam je to vsetko,
pretoze ani z koji build logov mi nie je uplne jasne, co z toho naozaj treba
a mozno ani nie. Pridal som aj pull-request pre chameleon, ale mam pocit,
ze ten maintainer je unresponsible.

							SALstar