Re: Pokasaha

Iltaa,

> Ja olisihan se hauskaa, kun 147 cm ja 35 kg ja 16+ vuotta astuu
> stadionille viihdytt?m??n kymmentuhatp?ist? yleis??. Tenavat?hdille
> on omat kisat...

No, katsoppa milt? n?ytt? Kylie Minoque.. 145cm, 40kg?, mutta 30-40v..

> Meneeh?n siihen aikaa, mutta kun ajattelet sit?, ett? rei?t ovat
> valmiina tai ter?v?k?rkisille ruuveille niiden paikat. Ruuvithan ovat
> keitti?saranoissa jo valmiiksi saranassa kiinni. Ja n?inh?n se menee:
> Napsautat pari saranaa ovessa oleviin isoihin reikiin ja
> akkukoneella narks, narks, narks ja narks. Sitten laitat kaapin
> seiniin vastakappaleet samallla tavalla. T?m?n j?lkeen pukkaat oven
> paikalleen, s??d?t ja se on siin?. Kahvojen kanssa tappaelet joka
> tapauksessa, ellet ota valmista pakettia asennuksineen.

Kyll? kyll?. Ei tuossakaan hirve?sti menee aikaa, mutta et voi v?itt??
etteik? ne pikalukitteiset ole monin verroin nopeampia asentaa eik?
varmasti tule virheit? kuten liian kovasti kiritys.

> Pikasaranoilla homma menee n?in: Ovessa ovat paikallaan, ehk? my?s
> kaapissa -ainakin suurin osa. Napsautat paikalleen ja s??d?t
> kohdalleen.

Riippuu tosin siit? kuinka valmiiksi ne on s??detty tehtaalla. Muta,
t?st? voi pikkaisen extraa maksaakin.

> Molempia pit?? ajan saatossa s??dell?.

Toki.

> 8 000 euroa peruskivasta keitti?st? ei ole halpaa....

Aika isosta peruskeitti?st? puhut, jos 8000? maksaa. N?m? peruskeitti?t
mit? katselin maksoivat tuolta alle 3000? tuonne reiluun 5000? eiv?tk?
olleet maalatuilla ovilla..

Keitti?koneita ei hintaan voi eik? saa laskea.

> T?t? rako-ongelmaa ei niiss? ole. Muitakaan ongelmia en ole viel?
> havainnut: kulumaa ei havaittavasti  eiv?tk? mene kieroon.

Kosteus menee l?pi vaikka et n?kisi tuota "rakoa".

> 2 -vetoisella on paljon j?nnemp??...

"P??seek? yl?m?est? risteyksess? l?htem??n valojen palaessa vihrein? vai
pit??k? odottaa seuraavatkin valot ja kuunnella torvi-orkesteria
takanaolevilta.." Niin, onhan tuokin yksi tapa saada j?nnityst? el?m??n..

> Toyotan RAV taitaa olla listan ykk?sen?, kunhan saa vaan sen tyylin
> autoon luvan ;-) .

Jaa jaa. N?m? nyt ei niit? maastureita ole n?hneetk??n eik? Jaskan
kannattaisi t?llaiseen sormiaan sotkea jos meinaa sit? k?ytt?? pelloilla
jne.

> Diesel on mun juttu, ainakin viel?, kun tulee noita kilometrej?kin.

Paljonko pit?? t?ll? hetkell? ajaa, ett? dieseli kannattaa?

Pasi

[Index of Archives]     [Linux Media]     [Asterisk]     [DCCP]     [Netdev]     [Xorg]     [Util Linux NG]     [Xfree86]     [Big List of Linux Books]     [Fedora Users]     [Fedora Women]     [ALSA Devel]     [Linux USB]