[no subject]

Witaj

Nazywam się George Brown, z zawodu jestem prawnikiem. pragnę ci zaoferować
najbliższy krewny mojego klienta. Odziedziczysz sumę (8,5 mln USD)
dolarów, które mój klient zostawił w banku przed śmiercią.

Mój klient jest obywatelem twojego kraju, który zginął w wypadku
samochodowym wraz z żoną
i jedyny syn. Otrzymam 50% całkowitego funduszu, a 50% będzie
Być dla ciebie.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z moim prywatnym adresem
e-mail: greogebrown@xxxxxxxxx

Z góry bardzo dziękuję,
Panie George Brown,

[Index of Archives]     [Linux Kernel]     [Kernel Development Newbies]     [Linux USB Devel]     [Video for Linux]     [Linux Audio Users]     [Yosemite Hiking]     [Linux Kernel]     [Linux SCSI]