Jeg har brug for jeres partnerskab

Hej

Jeg er barrister William P. Cartman fra London, UK, jeg er en praktiserende advokat, En af mine klienter d?de i 2008, men han efterlod et bel?b p? ni millioner, 500 tusind britiske pounds deponeret i et pengeinstitut, men desv?rre er han ikke specificere deres arving f?r hans pludselige d?d.

Alle mine fors?g p? at spore hans familie har ikke givet noget resultat, da han ikke skrev et testamente f?r hans d?d.

Den britiske arveret tillader enhver banken til at konfiskere den afd?de fond, incase fonden ikke er h?vet i en periode p? 19m?nader efter d?d af kontoen ejer. Den bank, hvor denne fond er aflejret har kontaktet mig for at producere arvinger, s?ledes at de vil v?re at frigive denne fond til arving, men jeg er stadig ikke anbefale nogen arvtagareu. Det er derfor, jeg har kontaktet dig, s? jeg lovligt vil anbefale dig som arving, fordi du har samme efternavn med den afd?de.

If?lge den britiske arv, er det ansvar advokaten til at indtaste arving til den afd?de, og jeg er den personlige advokat til den afd?de. Derfor har jeg alle rettigheder til at anbefale nogen arvinger, og banken vil frigive fonden til person.

Jeg har alle de juridiske dokumentation for at fuldf?re transaktionen med succes uden problemer med regeringen i Storbritannien og i dit land, er denne transaktion 100% risiko frit, vil jeg vejlede og lede dig p? hvad du skal g?re p? et givent tidspunkt, n?r fonden overf?res til din tegner jeg vil bes?ge dig i dit land, s? vi vil dele midlerne i procent p? 40% for dig, vil 40% for mig og 20% blive doneret til velg?rende organisationer.

Denne arv aktiver vil blive lovligt gjort, alt hvad jeg beh?ver fra dig, er din samlede samarbejde og ?rlighed.

Du vil holde denne transaktion fortrolige, indtil fonden er bekr?ftet p? din konto, hvis du er interesseret i at arbejde med mig venligt fremad under information:

Dit fulde navn:

Din mobil eller mobilnumre:

Din telefon (Office og Home) numre:

Dit faxnummer:

Profession:

Din alder:

Din nationalitet:

Bem?rk: Jeg overs?tte til dansk, og jeg tror, at det er til rack grundigt god, forst?r du engelsk? hvis du kan skrive engelsk, kan du svare p? engelsk for let kommunikation, jeg ser frem til dit hurtige svar .

Vanliga halsningar,

Barrister William P.Cartman.

[Index of Archives]     [Linux Samsung SoC]     [Linux Rockchip SoC]     [Linux Actions SoC]     [Linux for Synopsys ARC Processors]     [Linux NFS]     [Linux NILFS]     [Linux USB Devel]     [Video for Linux]     [Linux Audio Users]     [Yosemite News]     [Linux Kernel]     [Linux SCSI]