Re: sensors in kernel 2.6.31

Hi,

Ah, dan moet je even een mailtje (in het engels) sturen naar:
lm-sensors@xxxxxxxxxxxxxx, met daarin dat de asus_atk0110 driver
niet werkt op jouw moederbord + het model van je moederbord.

Dan reageert de auteur van de asus_atk0110 driver vanzelf. Goed
mogelijk trouwens dat dit al gefixed is in een latere versie,
maar dat zegt hij dan wel.

NB het mengen van acp_enforce_resources=lax met de asus_atk0110 driver
is een erg slecht idee!

MvG,

Hans