Bent u distributeur van onze producten?

Geachte heer mevrouw

Mijn naam is dr. John Smith; een verkoopadviseur bij Diageo Company
Londen, Verenigd Koninkrijk, Diageo Company is op zoek naar een
betrouwbaar persoon in uw land om hun vertegenwoordiger te zijn als
distributeur van hun producten en merken.

Het Bedrijf zal u 50% Advance Upfront Product verstrekken, als zij
ervan overtuigd zijn dat u betrouwbaar bent en de capaciteit heeft om
de belangen van het Bedrijf te vertegenwoordigen en de producten van
het merk effectief te distribueren in en rond uw land voor
winstmaximalisatie.

Ik zal meer details geven nadat ik van u heb gehoord en als u
geïnteresseerd bent om distributeur en vertegenwoordiger van Diageo
Company in uw land te worden, kunt u mij antwoorden op mijn
persoonlijke e-mail die hieronder wordt vermeld.

Vriendelijke groeten
Dr John Smith
E-mail; johnoffic@xxxxxxxxxxx

[Linux USB Devel]     [Video for Linux]     [Linux Audio Users]     [Yosemite News]     [Linux Kernel]     [Linux SCSI]